Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

Już w najbliższą sobotę, 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów (w warszawskiej Galerii Mokotów), ruszy interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiającą niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. W pierwszy weekend tej wyjątkowej akcji miłośnicy designerskiej mody będą mogli skorzystać aż z 30-procentowej zniżki. Przez kolejne dwa tygodnie zniżka na wszystkie ubrania i akcesoria prezentowane w witrynie będzie wynosić 20%.  

W wydzielonej strefie w Cinema City Mokotów, MasterCard we współpracy z Showroom.pl uruchomi bezobsługowy sklep z odzieżą polskich topowych niezależnych projektantów. Szybkie i bezpieczne dokonywanie transakcji zapewni usługa MasterPass, która będzie jedyną akceptowalną metodą płatności, jednocześnie dającą miłośnikom designerskiej odzieży atrakcyjne zniżki. Specjalny sklep będzie dostępny dla konsumentów przez dwa tygodnie, w godzinach otwarcia Galerii Mokotów, a finał akcji będzie miał miejsce podczas targów HUSH Warsaw na Stadionie Narodowym w Warszawie, w dniach 13 – 14 grudnia.

Wspólne przedsięwzięcie MasterCard i Showroom.pl ma na celu popularyzację platformy płatności internetowych MasterPass, która zadebiutowała w Polsce latem tego roku. MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych – z logo MasterCard lub innych organizacji płatniczych), a także adresu dostawy, co znacznie ułatwia proces płatności. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych karty – jej numeru, daty ważności czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji w usłudze. Dzięki temu wszystkie płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie wymagają wprowadzania tych danych przy każdej transakcji.

Rozwijanie innowacyjnych technologii płatniczych to dla MasterCard priorytet. Cieszymy się ze współpracy z Showroom.pl, dzięki której fani niezależnej mody otrzymają dostęp nie tylko do atrakcyjnych zniżek, ale przede wszystkim wygodnych płatności z MasterPass. Jest to narzędzie, które usprawnia proces zakupowy zarówno z punktu widzenia klienta, jak i sprzedawcy, a okres przedświąteczny to najlepszy moment, by sprawdzić jego możliwości – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Szybkie płatności online, takie jak MasterPass, to przyszłość e-commerce, dlatego bardzo spodobał nam się pomysł wspólnej akcji promocyjnej z MasterCard. Wierzę, że razem uda nam się przekonać wiele osób, że płacenie za zakupy w Internecie może być proste, bezpieczne i wygodne – mówi Michał Juda, współzałożyciel SHOWROOM.PL.

W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 60 tys. sklepów na całym świecie, a z MasterPass korzystają również konsumenci w Australii, Chinach, Czechach, Kanadzie, Nowej Zelandii, RPA, Rumunii, Singapurze, na Tajwanie, w USA i Wielkiej Brytanii.


dostarczył infoWire.pl